Rentoutusäänitteet MoWe-jäsenille

Pysähdy hetkeksi ja rentoudu CampusMoWe-harjoitteiden avulla.

Tauot työ- ja opiskelupäivän aikana ovat tärkeitä yksilön palautumisen sekä hyvinvoinnin kannalta. Jo lyhyillä, vain muutaman minuutin tauoilla voi olla positiivinen vaikutus jaksamiseen ja palautumiseen. Tauoille ajoitettujen rentoutusharjoitusten avulla ajatukset on mahdollista siirtää pois kuormittavista asioista, jolloin aivoilla on aikaa palautua ja keskittymiskyvyn ylläpitäminen helpottuu.


Lähteet:
Luhtanen, N. 2019. Rentoutusharjoituksia työpäivän aikaisen palautumisen edistämiseksi Satakunnan ammattikorkeakoulun työntekijöillä.
AMK-opinnäytetyö. Satakunnan ammattikorkeakoulu.
Virolainen, H. 2012. Kokonaisvaltainen työhyvinvointi. Helsinki: BoD-Books on Demand.


Mielipaikka-rentoutus

Harjoituksen kesto: 5 min 23 s.
Kertoja: Noora Luhtanen.

Mielipaikkarentoutuksessa siirrytään omissa mielikuvissa itse valittuun, mahdollisimman miellyttävään paikkaan kertojan ohjauksessa.


Jännitys-rentous harjoitus

Harjoituksen kesto: 9 min 07 s.
Kertoja: Noora Luhtanen.

Jännitys-rentoutus harjoituksen avulla pystyt aistimaan kehon jännitystiloja ja laukaisemaan lihasjännitystä lihaksen jännittämistä seuraavan rentoutuksen avulla.


Rentouttava hengitysharjoitus

Harjoituksen kesto: 4 min 20 s.
Kertoja: Noora Luhtanen.

Hengitysharjoitus ohjaa sinua syventämään, havainnoimaan ja kuuntelemaan hengitystäsi sekä seuraamaan sen kulkua kehossasi.

Yogobe - joogaa verkossa

Tiesitkö, että MoWe Cardilla saat käyttöösi Yogobe-nettijoogapalvelun veloituksetta? Joogaa silloin kun sinulle sopii. ​​​​​​​Pyydä oma koodisi osoitteesta info@campusmowe.fi.

Lue lisää

MoWe Kalenteri

MoWe Kalenterista löydät viikottaisen tarjonnan ja se näkyy ajantasaisena sovelluksessa (näkymä yllä). MoWe Kalenterin kautta ilmoittaudutaan tunneille.

Käyttääksesi palveluita, sinun tulee lunastaa MoWe Card Pori tai Rauma verkkokaupasta. MoWe Card on voimassa 1 lukukauden ja voit käyttää palveluita rajattomasti.

Lue lisää