Rauman Kalenteri aukeaa tästä (linkki): RAUMA

Rauman Kalenteri aukeaa tästä (linkki): RAUMA

MoWe Kalenteri

Kevätkausi on päättynyt COVID-19 epidemian aiheuttamien rajoitusten vuoksi ja palvelut on siirretty MoWe Virtualiin! Virtuaalipalvelut ovat maksuttomia.


MoWe Kalenterista näet ajantasaiset tiedot CampusMoWen tunneista sekä pääset kätevästi ilmoittautumaan tunneille.

Valitse Kalenterista oma kaupunkisi, oikea päivä sekä tapahtuma ja ilmoittaudu mukaan!

Porin Agorasalin tunnit saattavat olla ajoittain peruttu, koska salissa on muita varauksia/tapahtumia. Ilmoittautumalla tapahtumaan varmistat, että tunti pidetään kyseisellä viikolla/kyseisenä päivänä. Ilmoittautua aikaisintaan 7 vrk ennen ja aivan tunnin alkuun asti.

Kaikki MoWe Kalenterin tunnit on suunniteltu niin, että ne soveltuvat sekä aloittelijalle, että jo enemmän liikkuneelle! Voit liikkua oman kuntotasosi mukaan ja ohjatuilla tunneilla ohjaaja antaa tarvittaessa liikkeistä vaihtoehtoja.

Liikkuminen vaikuttaa myönteisesti terveyteen sekä kehon ja mielen hyvinvointiin. Liikkumalla terveyden kannalta riittävästi, jaksat arkipäivän toiminnoissa liikaa väsymättä. Liikkumalla voit edistää oppimiskykyäsi ja vaikuttaa positiivisesti stressinhallintaan.

MoWe Kalenterin värikoodit ja ikonit

MoWe Kalenterin tunnit on värikoodattu niiden sisältöjen mukaan. Tunnit on jaoteltu lihaskunto-, kestävyyskunto- sekä kehonhuolto –nimikkeiden alle. Palloilun tunnistat vihreästä väristä. Kurssit ja lajikokeilut on merkitty sinisellä.


LIHASKUNTO – Lihaskuntotunneilla kehität koko kehon kestävyyttä ja voimaa. Tunneilla tehdään harjoituksia oman kehon painolla tai lisäpainojen kanssa. Kuntosalilla harjoittelu toteutuu kiertoharjoitteluna eri kuntosalivälineitä käyttäen.

KESTÄVYYS – Kestävyystunneilla kehität sydän- ja verenkiertoelimistön hyvinvointia. Sydän- ja verenkiertoelimistön tehtävä on huolehtia siitä, että lihakset sekä muut elimet saavat riittävästi happea. Kestävyysharjoittelu vaikuttaa sydämen pumppaustehoon ja kehittää hapenkuljetuselimistön toimintaa.

KEHONHUOLTO – Kehonhuoltotunneilla kehität liikkuvuutta ja notkeutta. Tunnit auttavat sinua palautumaan ja rentoutumaan, johon on kiihtyneen elämänrytmin myötä yhä tärkeämpää kiinnittää huomiota. Kehonhuoltotunneilla keskitytään sekä kehon että mielen hyvinvointiin.

PALLOILU - Palloiluvuoroilla ei pelata hampaat irvessä vaan pidetään hauskaa ja hikoillaan vaihtuvien peliteemojen parissa. Palloilulajit kehittävät nopeutta, ketteryyttä sekä silmä-käsikoordinaatiota. Samalla opit kyseisen lajin pelitaitoja sekä sääntöjä. Palloiluvuorolle osallistuminen ei vaadi aiempaa kokemusta lajista.

​​​​​​​KURSSIT JA LAJIKOKEILUT - Kurssit ja laijikokeilut antavat sinulle mahdollisuuden tutustua eri liikuntalajeihin! Valitse jotain mitä et ole aiemmin kokeillut tai edes kuvitellut kokeilevasi. Lähde rohkeasti mukaan!

Ehdota toivomaasi kurssia tai lajikokeilua CampusMoWelle (linkki: Ota yhteyttä)


Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen tunneille/kursseille/tapahtumiin käy kätevästi CampusMoWe Appin tai nettisivujen kautta. Jokaiselle tunnille tulee ilmoittautua rajallisten paikkamäärien vuoksi. Ilmoittautuminen tulee peruuttaa, jos et pääsekään osallistumaan!

Lue lisää


Ryhmäliikunta

​​​​​​​MoWe Cardilla voit osallistua rajattomasti kaikille CampusMoWen ryhmäliikuntatunneille!

Lue lisää


Pelit ja palloilu

Peli- ja palloiluvuorot tunnistat MoWe Kalenterissa vihreästä ikonista.

Lue lisää


Kurssit ja lajikokeilut

Löydät tiedot ajankohtaisista kursseista ja lajikokeiluista kätevästi MoWe Kalenterista. Kurssit ja lajikokeilut tunnistat MoWe Kalenterista sinisestä väristä.

Lue lisää


Yogobe - joogaa verkossa

Tiesitkö, että MoWe Cardilla saat käyttöösi Yogobe-nettijoogapalvelun veloituksetta? Joogaa silloin kun sinulle sopii. ​​​​​​​Pyydä oma koodisi osoitteesta info@campusmowe.fi.

Lue lisää