MoWe Kalenteri

Uusi kausi alkaa syyskuussa! MoWe Kalenteri pitää sinut ajantasalla CampusMoWen aikatauluista, palveluista ja tapahtumista. ​​​​​​​Valitse kaupunkisi ja katso aikataulu!

MoWe Kalenterista löydät ajantasaisesti ryhmäliikuntatunnit sekä pelivuorot! Kalenterin kautta pääset varaamaan paikkoja tunneille sekä ilmoittautumaan pelivuoroille sekä tapahtumiin. Valitse Kalenterista oma kaupunkisi, oikea päivä sekä tapahtuma ja ilmoittaudu mukaan!

Porin Agorasalin pelivuorojen aikataulut saattavat vaihtua viikoittain, joten suosittelemme seuraamaan kalenteria aktiivisesti. Pyrimme tiedottamaan vuoroista/vuorojen peruuntumisesta mahdollisimman aikaisin.

Kaikki MoWe Kalenterin tunnit on suunniteltu niin, että ne soveltuvat sekä aloittelijalle että jo enemmän liikkuneelle! Voit liikkua oman kuntotasosi mukaan ja ohjatuilla tunneilla MoWe ohjaaja antaa tarvittaessa liikkeistä vaihtoehtoja.

Liikkuminen vaikuttaa myönteisesti terveyteen sekä kehon ja mielen hyvinvointiin. Liikkumalla terveyden kannalta riittävästi, jaksat arkipäivän toiminnoissa liikaa väsymättä.


MoWe Kalenterin värikoodit ja ikonit

MoWe Kalenterin tunnit on värikoodattu niiden sisältöjen mukaan. Tunnit on jaoteltu lihaskunto-, kestävyyskunto- sekä kehonhuolto –nimikkeiden alle. Palloilun tunnistat vihreästä väristä. Kurssit ja lajikokeilut on merkitty sinisellä.


LIHASKUNTO – Lihaskuntotunneilla kehität koko kehon kestävyyttä ja voimaa. Tunneilla tehdään harjoituksia oman kehon painolla tai lisäpainojen kanssa. Kuntosalilla harjoittelu toteutuu kiertoharjoitteluna eri kuntosalivälineitä käyttäen.

KESTÄVYYS – Kestävyystunneilla kehität sydän- ja verenkiertoelimistön hyvinvointia. Sydän- ja verenkiertoelimistön tehtävä on huolehtia siitä, että lihakset sekä muut elimet saavat riittävästi happea. Kestävyysharjoittelu vaikuttaa sydämen pumppaustehoon ja kehittää hapenkuljetuselimistön toimintaa.

KEHONHUOLTO – Kehonhuoltotunneilla kehität liikkuvuutta ja notkeutta. Tunnit auttavat sinua palautumaan ja rentoutumaan, johon on kiihtyneen elämänrytmin myötä yhä tärkeämpää kiinnittää huomiota. Kehonhuoltotunneilla keskitytään sekä kehon että mielen hyvinvointiin.

PALLOILU - Palloiluvuoroilla ei pelata hampaat irvessä vaan pidetään hauskaa ja hikoillaan vaihtuvien peliteemojen parissa. Palloilulajit kehittävät nopeutta, ketteryyttä sekä silmä-käsikoordinaatiota. Samalla opit kyseisen lajin pelitaitoja sekä sääntöjä. Palloiluvuorolle osallistuminen ei vaadi aiempaa kokemusta lajista.

​​​​​​​KURSSIT JA LAJIKOKEILUT - Kurssit ja laijikokeilut antavat sinulle mahdollisuuden tutustua eri liikuntalajeihin! Valitse jotain mitä et ole aiemmin kokeillut tai edes kuvitellut kokeilevasi. Lähde rohkeasti mukaan!

Ehdota toivomaasi kurssia tai lajikokeilua CampusMoWelle (linkki: Ota yhteyttä)



Ilmoittautuminen tunneille/kursseille/tapahtumiin käy kätevästi CampusMoWe Appin tai nettisivujen kautta.

Lue lisää


​​​​​​​MoWe Cardilla voit osallistua rajattomasti kaikille ryhmäliikuntatunneille! Mahdolliset maksulliset kurssit/tunnit on merkitty aina erikseen. Ilmoittaudu ja tule mukaan!

Lue lisää


Peli- ja palloiluvuorot kampusten liikuntatiloissa tunnistat MoWe Kalenterissa vihreästä ikonista.

Lue lisää


Löydät tiedot ajankohtaisista kursseista ja lajikokeiluista kätevästi MoWe Kalenterista.

Lue lisää


MoWe Cardilla saat käyttöösi Yogobe-nettijoogapalvelun.

Lue lisää